Black Weekend: Top 50% korting >> Ontdek alle aanbiedingen

Zo kunt u ons bereiken

Geachte klanten,

Corona heeft ons hele leven enorm veranderd. Ook al is de lockdownfase voorbij en zijn veel dingen weer normaal in het dagelijks leven, hebben wij nog steeds een enorme hoeveelheid bestellingen die verwerkt moeten worden.

Waarom? Daar zijn twee belangrijke redenen voor. Ten eerste hebben veel van onze leveranciers een achterstand opgelopen in de productie door de coronamaatregelen en de sluiting van productiefaciliteiten. Wij hebben leveranciers en onderleveranciers uit heel Europa; niet iedereen is de crisis zo doorgekomen als Duitsland. Vooral de Zuid-Europeanen zijn hard geraakt. Alle informatie die ons door onze leveranciers wordt verstrekt wordt direct aan u doorgegeven. Maar feit is dat ook wij hier niet echt 100% betrouwbare informatie hebben ontvangen. Dit betekent dat wij te maken hebben met ernstige vertragingen in de levering. U kunt er zeker van zijn dat de afdelingen inkoop, logistiek en klantenservice er elke dag alles aan doen om uw bestellingen zo snel mogelijk af te ronden. Aan de andere kant zijn de bezorgbedrijven al maandenlang extreem overbelast en kunnen ze ondanks hun inspanningen vooral grotere meubels, zoals bedden, kasten en dressoirs, met grote vertraging en niet met het gebruikelijke serviceniveau bezorgen. Uiteindelijk heeft dit alles ertoe geleid dat we op dit moment zo'n groot aantal telefoontjes en e-mails hebben ontvangen, dat onze klantenservice tot 4 werkdagen achterstand heeft met het beantwoorden van de vragen, ondanks onze gezamenlijke inspanningen. Op dit punt hopen we op uw begrip voor de vermeende "slechte" service en vragen we u om nog wat geduld. Als CEO wil ik u verzekeren dat alle bestellingen zullen worden geleverd en dat alle vragen zullen worden beantwoord! Maar we hopen ook op uw begrip. Corona heeft ons allemaal verrast en ook al zijn wij blij met de vele opdrachten: We zitten in het midden van de toeleveringsketen en hebben zelf te maken met de vertragingen van onze leveranciers en leveringsdiensten. 

Hartelijk dank voor uw begrip, 

Hans Schiessler, algemeen directeur AmbienteDirect

Hans Schiessler

 

Onze klantenservice helpt u graag verder: Heeft u een vraag over uw bestelling? Heeft u een individueel aanbod nodig? Of zit het door u gezochte product niet in ons assortiment? Neemt u contact met ons op!

Contact-formulier

Om een individueel aanbod voor u te kunnen maken hebben we gegevens over uw woonplaats nodig.

* Verplichte velden
Persoonlijk met ons spreken​

+31 204 990 283 / Onze servicetijden: Maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur​ & Zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur​